Store is under development, Do not purchase anything from this it is demo product only
BEL ONS 0316-763414

Klachten

Onze klanten zijn heel belangrijk voor ons en het tevreden stellen van onze klanten is dan ook onze topprioriteit! Mochten wij je toch teleurgesteld hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij nemen jouw klacht serieus en zullen ons best doen om een passende oplossing aan te bieden en je toch tevreden te stellen. Je kunt met jouw klacht bij ons terecht door contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon of e-mail.

 

Formuleer je klacht zo duidelijk mogelijk met de vermelding van het bestelnummer. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht per e-mail te geven. Tevens streven wij er naar om jouw klacht binnen 7 werkdagen naar behoren af te handelen.

 

Ben je toch niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).